مجله خبري زيبا

مجله خبري زيبا

شرایط بیمه اجاره خودرو در کیش

مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش

به طور معمول از متقاضی اجاره خودرو در کیش خواسته می‌شود تا چک یا سفته تضمین به میزان قیمت خودرو ارائه دهند یا آن‌که مبلغ قابل توجهی را به‌عنوان ودیعه در اختیار شرکت قرار دهد، اما در ناواران شما برای اجاره خودرو در کیش نیاز به ارائه هیچ‌گونه مدارک ضمانتی اعم از چک و سفته ندارید و تنها با ارائه گواهینامه و کارت ملی می‌توانید خودروی مورد نظر خود را اجاره کنید. ناواران با رویکرد اعتماد به مشتری، خدمات اجاره خودرو را در تمامی شهرها بدون نیاز به هرگونه ضمانت ارائه می‌دهد که این شیوه، آسان‌ترین شرایط اجاره خودرو در ایران به‌حساب می‌آید.

مشکلات احتمالی اجاره خودرو در کیش

با وجود آن‌که رنت خودرو در کیش یک تجربه لذت‌بخش محسوب می‌شود، بایستی نکات لازم برای جلوگیری از مشکلات اجاره ماشین در کیش را رعایت کنید. هنگام تحویل گرفتن خودرو بایستی اتومبیل توسط خودتان و به صورت کامل چک شود تا فاقد عیب‌های ظاهری و فنی باشد؛ البته اگر قصد اجاره خودرو از ناواران را دارید این موضوع در مورد خودروهای عرضه شده توسط این شرکت، چندان صدق نمی‌کند چرا که خودروهای ناواران همگی نو بوده و با افزایش کیلومتر با خودروهای جدیدتر تعویض می‌گردند.

علاوه‌بر این رعایت بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را نیز فراموش نکنید؛ چرا که به شما کمک خواهد کرد تا از مشکلات اجاره ماشین در کیش اجتناب کنید.

بایستی توجه کنید که امکان اجاره ماشین ایرانی در کیش وجود ندارد و مراکز اجاره خودرو چنین خدمتی را در حال حاضر به متقاضیان ارائه نمی‌دهند. چنین موارد بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند و برای جلب توجه مشتریان بیان می‌شوند.

شرایط بیمه اجاره خودرو در کیش

یکی از نکات مهم ماشین های اجاره ای کیش، بیمه آن‌ها است. استفاده از بیمه اجاره خودرو سبب می‌شود تا مشکلات مربوط به عدم اطمینان مشتری هنگام اجاره خودرو کاهش پیدا کند. برای مثال می‌توانید بدنه خودرو اجاره‌ای را برای مدت معین بیمه کنید تا از خسارات احتمالی تصادفات جلوگیری به عمل آورید. به طور معمول بیمه‌های شخص ثالث و بیمه بدنه به صورت رایگان همراه خودرو اجاره‌ای ارائه می‌شوند؛ اما چنانچه بخواهید اتومبیل خود را از شرکت ناواران اجاره کنید می‌توانید پس از انتخاب خودروی مورد نظرتان، در قسمت پوشش‌ها با پرداخت مبلغ بیشتری میزان تعهد خود در قبال پرداخت خسارت خودرو را کاهش دهید.

به طور مثال طبق قوانین شرکت ناواران، تمامی خودروهای اجاره‌ای از طرح پوشش پایه برخوردار هستند که در صورت وقوع حادثه در این طرح، پرداخت خسارت حداکثر تا مبلغ 16,000,000 تومان به عهده مشتری خواهد بود؛ اما چنانچه بخواهید طرح‌های «میانی» یا «طلایی» را انتخاب کنید، به ترتیب حداکثر مبلغ پرداخت خسارت تا حد 8 الی 4 میلیون تومان کاهش می‌یابد.

قوانین رانندگی در کیش جهت اجاره خودرو

کیش به‌عنوان یکی از جزایر ایران شناخته می‌شود و قوانین کلی راهنمایی و رانندگی در آن جریان دارد، اما برخی قوانین منحصربه‌فرد در این جزیره حاکم هستند که رانندگی در کیش را متفاوت از سایر نقاط کشور جلوه می‌دهند. تمامی جاده‌ها و خیابان‌های جزیره کیش با دوربین‌های کنترل سرعت پوشش داده شده‌اند و سرعت لحظه‌ای اتومبیل شما ثبت می‌شود. در این جزیره سرعت‌گیرها اندک هستند، چرا که نیازی به وجود آن‌ها نیست و سرعت لحظه‌ای رانندگان توسط دوربین‌ها چک می‌شود. محدودیت سرعت در اکثر خیابان‌های کیش 80 کیلومتر بر ساعت است.

یکی دیگر از قوانین رانندگی خاص کیش به فعالیت شما هنگام گردش به چپ یا راست مرتبط می‌شود. در صورتی که در این جزیره بخواهید به چپ یا راست گردش کنید، بایستی حداقل از 100 متر قبل‌ چراغ راهنمای اتومبیل خود را روشن کرده باشید. درست است که خودروهای شیک و لوکس بسیاری در کیش حضور دارند، اما انجام حرکات آکروباتیک و لایی کشیدن با خودرو در کیش ممنوع است و نتیجه آن توقیف اتومبیل شما خواهد بود. همچنین پرتاب زباله به بیرون خودرو، دنده عقب در مکان‌های ممنوعه، بوق زدن بی‌مورد و عدم توقف قبل از ورود به میدان از جمله دیگر قوانین رانندگی در کیش هستند.

.

منبع: https://navaran.com/rent/kish

۰ ۰

خودروی اجاره‌ای خود را در فرودگاه اصفهان

شرایط رنت ماشین در اصفهان تا این لحظه در سایت ناواران اجاره ماشین در اصفهان صرفا یک خدمت بدون راننده است و در آینده امکان استفاده از راننده نیز در شهر اصفهان اضافه خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید اجاره خودرو در اصفهان یکی از تفریحات پرتقاضا و هیجان‌انگیز در اصفهان است. شرایط اجاره خودرو در اصفهان را نیز در بالاتر می‌توانید مطالعه بفرمایید. شرایط کرایه ماشین در اصفهان تفاوتی با اجاره در سایر شهرها ندارد و همگی به صورت یکسان است که همه جا تکرار شده‌اند. از این رو فقط باید مدارک مورد نظر را در اختیار داشته باشید که در بالاتر به آن اشاره شده است. اجاره ماشین در فرودگاه اصفهان شما با استفاده از خدمات اجاره ماشین در اصفهان که توسط وب‌سایت ناواران https://navaran.com/rent/isfahan ارائه می‌گردد می‌توانید خودروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و با تامین‌کننده به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید. از این جهت می‌توانید به راحتی مکان تحویل گرفتن خودرو را با تامین‌کننده در میان بگذارید. در موارد بسیاری کاربران خودروی اجاره‌ای خود را در فرودگاه اصفهان تحویل می‌گیرند و از این جهت هیچ نگرانی وجود ندارد. شما می‌توانید خودرو را به راحتی در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان تحویل بگیرید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که در هنگام سفارش خودرو این موضوع را با تامین‌کننده و یا پشتیبانی ناواران در میان بگذارید. انواع خودروهای اجاره‌ای موجود در اصفهان  خودروهای موجود در اصفهان جهت اجاره‌ی گردشگران دارای طیف گسترده‌ای است. خودروهای سواری، شاسی بلند یا کراس اور، کروک و کوپه تماما برای اجاره در اصفهان وجود دارند و ما در ناواران این امکان را فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید به راحتی در میان این خودروها مقایسه کنید و خودروی مناسب برای اجاره را انتخاب کنید. ما در ناواران تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا ظرفیت مناسبی برای تمام خودروها را فراهم کنیم تا کاربران کمتر با مشکل تکمیل ظرفیت رزرو روبرو شوند.
۰ ۰

مدارک لازم برای اجاره ماشین در مشهد بدون راننده

مدارک لازم برای اجاره ماشین در مشهد
برای ارائه مدارک لازم اجاره ماشین در مشهد راه آسانی در پیش رو دارید. شما می‌توانید از دو راه ارائه چک و یا مبلغی جهت ودیعه، خودروی مورد نظر خود را اجاره نمایید. از این رو ما در ناواران این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم تا بتوانید با مطالعه و آگاهی از مدارک مورد نیاز جهت رنت خودرو در مشهد با اطمینان خاطر این کار را انجام دهید. پیش از اجاره خودرو در مشهد باید توجه داشته باشید که مدارک و شرایط زیر را فراهم نمایید تا مشکلی از جهت اجاره خودرو برای شما به وجود نیاید. در این قسمت مدارک و شرایط اجاره ماشین در مشهد را شرح می‌دهیم:
کارت شناسایی
گواهینامه رانندگی
چک امانت
در صورت نداشتن چک می‌بایست مبلغی را به عنوان ضمانت در اختیار شرکت قرار دهید
پس از اتمام مدت اجاره، ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان از مبلغ ضمانت که بین یک تا پنج میلیون تومان است در دست شرکت باقی می‌ماند تا پس از گذشت ۲۰ تا ۳۰ روز از اتمام مدت اجاره و مشخص شدن وضعیت خلافی، باقی پول به شما بازگشت داده شود.
شرایط اجاره خودرو در مشهد
تا این لحظه در سایت ناواران اجاره ماشین در مشهد صرفا یک خدمت بدون راننده است و در آینده امکان استفاده از راننده نیز در شهر مشهد اضافه خواهد شد. همچنین توجه داشته باشید که شهر مشهد به علت داشتن تقاضای زیاد برای سفرهای تفریحی به مراتب تقاضای بیشتری نیز برای اجاره ماشین به نسبت سایر شهرها دارد. از این رو لازم است تا هرچه سریع‌تر نسبت به رزرو خودروی مورد نیاز خود اقدام نمایید تا با شرایط تکمیل ظرفیت روبرو نشوید.

.

منبع: https://navaran.com/rent/mashhad

۰ ۰

آيا لباس محلي گيلان براي شب يلدا مناسب است؟

مردم گيلان معتقدند، در شب چله از انواع خوراكي‌ها مصرف مي‌كنند و مثل مناطق مختلف اداب و رسوم ويژه‌اي دارند.مردم استان گيلان در شب يلدا از تنقلاتي مانند هندوانه، آب ايزگيل يا آب كونوس، برشته برنج و سه ميوه محلي پرتقال، گلابي محلي به نام «خوج» و ليمو استفاده مي‌كنند.در گيلان هندوانه را حتماً فراهم مي‌كنند و معتقدند كه هر كس در شب چله هندوانه بخورد در تابستان احساس تشنگي نمي‌كند و در زمستان سرما را حس نخواهد كرد. براي شب يلدا نيز لباس محلي گيلان را مي توانيد با مراجعه به بخش گيلي شاپ تهيه كنيد.
 
همچنين مردم شهرها و روستاهاي شرق گيلان در شب يلدا هنگام بريدن هندوانه شعري را با مضمون «امشب شب چله / خانم جير (زير) پله / چاقو بزنيم / هندانه كله (سر)» مي‌خوانند.
 
«آوكونوس» يكي ديگر از خوردني‌هايي است كه در اين منطقه در شب يلدا رواج دارد و به روش خاصي تهيه مي‌شود. در فصل پاييز، ازگيل خام را در خمره مي‌ريزند، خمره را پر از آب مي‌كنند و كمي نمك هم به آن مي‌افزايند و در خم را مي‌بندند و در گوشه‌اي خارج از هواي گرم اطاق مي‌گذارند.
 
آداب و رسوم شب يلدا, فرهنگ زندگي
رسوم مردم گيلان در شب يلداپيشنهاد ويژهبليط هواپيما مشهدبليط هواپيما مشهد با ارزان ترين قيمت ◀تيكبانخريد بهترين برند دستگاه تصفيه آب خانگي مينروا فيلتر در ايرانبه همين راحتي ميتوني آب رو تصفيه كني و سالم بنوشي*كليك كنبواسير زناندرمان همورئيد در يك جلسه بدون جراحي
 
ازگيل سفت و خام، پس از مدتي پخته و آبدار و خوشمزه مي‌شود. آوكونوس در اغلب خانه‌هاي گيلان تا بهار آينده يافت مي‌شود و هر وقت هوس كنند ازگيل تر و تازه و پخته و رسيده و خوشمزه را از خم بيرون مي‌آورند و آن را با گلپر و نمك در سينه‌كش آفتاب مي‌خورند.(آو= آب و كونوس = ازگيل).
 
در گيلان در خانواده‌هايي كه در همان سال پسرشان را داماد يا نامزد كرده‌اند رسم است كه طبقي براي خانواده نوعروس مي‌فرستند.در اين طبق ميوه‌ها و خوراكي‌ها و تنقلات ويژه شب چله به زيبايي در اطراف آراسته مي‌شود و در وسط طبق هم يك ماهي بزرگ (معمولا ماهي سفيد) تازه و خام همراه با تزيين سبزيجات قرار مي‌گيرد كه معتقدند باعث خير و بركت و فراواني روزي زوج جديد و همچنين سلامت و باروري نوعروس مي‌گردد.
 
فال هندوانه, شب يلدا
يكي از مراسم شب يلدا در گيلان گرفتن فال هندوانه است
 
فال هندوانه در يلداي گيلاندر ميان برخي مردم و جوانان دم بخت اين استان مرسوم است كه در شب يلدا فال هندانه پوس (پوست هندوانه) مي‌گيرند.براي گرفتن اين فال، هندوانه را به چهار قسمت طولي تقسيم مي‌كنند و هر چهار پوست را به پشت سر خود مي‌اندازند. در اين ميان، چهار حالت پيش مي‌آيد، اگر دو قاچ هندوانه، سفيد و دو قاچ، سبز باشد، به معناي حد وسط بودن براي نيت شخص است. اگر سه قاچ سبز و يك قاچ سفيد بيفتد، نيت آن خوب است، اگر سه قاچ سفيد و يك قاچ سبز باشد، نيت بد است. اگر هر چهار قاچ سبز باشد، به معناي خيلي خوب و اگر هر چهار قاچ سفيد باشد، به معناي خيلي بد است.معمولا مردم در شب يلدا در خانه فردي كه از همه بزرگتر است و به او احترام مي گذارند، جمع مي شوند و فال حافظ مي‌گيرند.